Mokymai: Profesionalus klientų aptarnavimas telefonu

 Mokymai: Profesionalus klientų aptarnavimas telefonu

 

 Mokymai „Profesionalus klientų aptarnavimas telefonu“ skirti darbuotojams, tiesiogiai bendraujantiems su klientais: aptarnaujant, teikiant informaciją telefonu, valdant ir sprendžiant konfliktines situacijas ir pan. Ši programa orientuota į bendravimo su klientais įgūdžių tobulinimą, siekiant gerinti klientų aptarnavimą.

Daugiau informacijos: https://manager.lt/mokymai/klientu-aptarnavimas-telefonu/

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

2024-02-22 - Atviri mokymai: “Organizacijos klimato formavimas ir koregavimas” – mokymai vadovams, personalo, komunikacijos bei rinkodaros specialistams

2024-02-27 - Atviri, nuotoliniai mokymai: “Asmeninė lyderystė: kaip atpažinti, stiprinti ir panaudoti savo savybes DABAR?”

2024-02-26 Atviri, nuotoliniai mokymai: “Skundų, konfliktų, streso ir kitų sudėtingų bendravimo situacijų valdymas”