Mokymai: Profesionalus klientų aptarnavimas telefonu

 Mokymai: Profesionalus klientų aptarnavimas telefonu

 

 Mokymai „Profesionalus klientų aptarnavimas telefonu“ skirti darbuotojams, tiesiogiai bendraujantiems su klientais: aptarnaujant, teikiant informaciją telefonu, valdant ir sprendžiant konfliktines situacijas ir pan. Ši programa orientuota į bendravimo su klientais įgūdžių tobulinimą, siekiant gerinti klientų aptarnavimą.

Daugiau informacijos: https://manager.lt/mokymai/klientu-aptarnavimas-telefonu/

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

2025 spalio 16 - 17 d. Atviri mokymai Vilniuje: “Gamybos procesų efektyvus valdymas”

Personalo mokymai - "Vertybinė komunikacija pardavimuose ir klientų aptarnavime"

2024-02-26 Atviri, nuotoliniai mokymai: “Skundų, konfliktų, streso ir kitų sudėtingų bendravimo situacijų valdymas”