Atviri mokymai Vilniuje: "Profesionalaus klientų aptarnavimo principai" 2022-10-04

 Atviri mokymai Vilniuje: "Profesionalaus klientų aptarnavimo principai" 2022-10-04


Mokymai „Profesionalaus klientų aptarnavimo principai“ skirti darbuotojams, kuriems tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, teikiant jiems informaciją apie įmonės prekes ir/ar paslaugas, spręsti konfliktines situacijas. Ši programa orientuota į bendravimo su klientais įgūdžių lavinimą, siekiant kelti įmonės klientų aptarnavimo kultūrą ir klientų pasitikėjimą Jūsų įmone.

Daugiau informacijos: https://manager.lt/mokymai/klientu-aptarnavimas/

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

2024-02-22 - Atviri mokymai: “Organizacijos klimato formavimas ir koregavimas” – mokymai vadovams, personalo, komunikacijos bei rinkodaros specialistams

2024-02-26 Atviri, nuotoliniai mokymai: “Skundų, konfliktų, streso ir kitų sudėtingų bendravimo situacijų valdymas”

Gavau patvirtinimą, kad mano stiprioji pusė – LYDERYSTĖ