Personalo mokymai - "Vertybinė komunikacija pardavimuose ir klientų aptarnavime"

 Leiskite Jums padėti pasirengti naujam rudens ir šventiniam pardavimų sezonui!

Gyvo kontakto mokymuose atnaujinkite ir pagilinkite profesionalios komunikacijos bei darbo su klientais žinias ir įgūdžius, susitikite su bendraminčiais!

 Šis pasirengimas yra kritinis pardavimų sėkmės veiksnys, leidžiantis:

  • efektyviau komunikuoti su įmonės naujais ir esamais klientais,
  • maksimaliai išnaudoti laikotarpio ir rinkos galimybes,
  • geriau suprasti klientų poreikius bei aktyviai ir profesionaliai siūlyti aktualius produktus ir paslaugas,
  • didinti pardavimų apimtis bei stiprinti santykius su klientais.
 
Papildoma šių mokymų vertė - pardavimuose ir klientų aptarnavime dirbančių specialistų emocinio atsparumo vystymas bei pozityvios auros darbo vietoje palaikymas.

Plačiau apie mokymus ir registracija:

https://manager.lt/mokymai/komunikacija-pardavimuose-ir-klientu-aptarnavime/ 


Čia rasite visus Manager.LT Akademija rengiamus mokymus: 

https://manager.lt/category/mokymai/  

 

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

2024-02-22 - Atviri mokymai: “Organizacijos klimato formavimas ir koregavimas” – mokymai vadovams, personalo, komunikacijos bei rinkodaros specialistams

2024-02-26 Atviri, nuotoliniai mokymai: “Skundų, konfliktų, streso ir kitų sudėtingų bendravimo situacijų valdymas”

Gavau patvirtinimą, kad mano stiprioji pusė – LYDERYSTĖ