💼 Įvaldykite sudėtingų darbo situacijų sprendimo meną

 

💼 Įvaldykite sudėtingų darbo situacijų sprendimo meną

Ar siekiate profesionaliai valdyti skundus, sėkmingai išspręsti konfliktus ir išlaikyti ramybę net kritiniais momentais?

Manager.LT Akademija pristato nuotolinius mokymus: „Skundų, konfliktų, streso ir kitų sudėtingų bendravimo situacijų valdymas"

📖 Mokymo programa:

  • Profesionalus reagavimas į klientų skundus

  • Konfliktinių situacijų sprendimas darbe

  • Emocinės pusiausvyros išlaikymas įtampos akivaizdoje

  • Efektyvi komunikacija sudėtingose situacijose

👤 Tikslinė auditorija:

  • → Klientų aptarnavimo atstovai

  • → Pardavimų vadybininkai

  • → Vadovai ir grupių lyderiai

🎯 Vedėja:

Giedrė Urmulevičiūtė – verslo konsultantė su ilgamete patirtimi, konferencijų ekspertė ir asmeninė karjeros koučerė.


Realūs praktiniai scenarijai ir taikomi sprendimai! Įgykite kompetencijų, kurios duoda rezultatą.


📆 Kada: 2025-12-09

⌚ Laikas: 4 akademinės valandos

🌐 Kaip: Nuotolinis formatas

🔗 Dalyvaukite: https://manager.lt/mokymai/skundai-konfliktai-stresas-valdymas/


#ManagerLT #VersloMokymai #DarboKonfliktuSprendimas #ProfesionaliKomunikacija #VadybosĮgūdžiai #LyderystesDarbe #KlientųAptarnavimas

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

2025 spalio 16 - 17 d. Atviri mokymai Vilniuje: “Gamybos procesų efektyvus valdymas”

Personalo mokymai - "Vertybinė komunikacija pardavimuose ir klientų aptarnavime"