🎯 Tapkite ekspertu valdant sudėtingas darbo situacijas

 

🎯 Tapkite ekspertu valdant sudėtingas darbo situacijas

Norite mokėti sklandžiai spręsti konfliktus, tinkamai reaguoti į klientų pretenzijas ir išlikti ramus net patiriami didžiulį spaudimą?

Manager.LT Akademija organizuoja nuotolinius mokymus: „Skundų, konfliktų, streso ir kitų sudėtingų bendravimo situacijų valdymas"


 

📚 Ką išmoksite mokymuose:

  • ✓ Efektyviai reaguoti į klientų pretenzijas ir skundus

  • ✓ Konstruktyviai valdyti konfliktines situacijas darbo aplinkoje

  • ✓ Išsaugoti emocinę pusiausvyrą susidūrus su stresu

  • ✓ Komunikuoti rezultatyviai sudėtingomis aplinkybėmis

👥 Kam skirta:

  • → Klientų aptarnavimo specialistams

  • → Vadybininkams ir pardavėjams

  • → Komandų vadovams ir lyderiams

💼 Trenerė:

Giedrė Urmulevičiūtė – patyrusi verslo konsultantė, konferencijų pranešėja ir profesionali asmeninė koučerė.


⚡ Praktinės užduotys su realiais atvejais! Įgaukite įgūdžių, kurie veikia praktikoje.


📅 Data: 2026-02-24

⏱ Trukmė: 4 akademinės valandos

💻 Forma: Nuotolinis mokymas

👉 Registracija: https://manager.lt/mokymai/skundai-konfliktai-stresas-valdymas/


#ManagerLT #VersloMokymai #KonfliktųSprendimas #KomunikacijosĮgūdžiai #StresoValdymas #Vadyba #ProfesionaliKomunikacija

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

2025 spalio 16 - 17 d. Atviri mokymai Vilniuje: “Gamybos procesų efektyvus valdymas”

Personalo mokymai - "Vertybinė komunikacija pardavimuose ir klientų aptarnavime"